بهترین و قوی‌ترین سم برای سوسک را از کجا تهیه کنیم؟

بهترین و قوی‌ترین سم برای سوسک را از کجا تهیه کنیم؟

راه ورود سوسک‌ها را به خانه‌تان ببندید!!!!

همان‌طور که در موضوع سلامت همیشه بر این نکته تاکید می‌شود که «پیشگیری بهتر از درمان است» پس بهتر است پیش از اینکه با این موجودات موذی در خانه‌تان مواجه شوید راه ورود آنها را به خانه‌تان ببندید.

حقایقی در مورد سوسکها

سوسک ها از زمان دایناسورها بوده اند!
سوسک می تواند تقریباً یک ماه بدون غذا زندگی کند.
سوسک می تواند حدود دو هفته بدون آب زندگی کند.
بعضی از سوسک های ماده  فقط یک بار جفتگیری می‌کنند و باردار می شوند!
سوسک می تواند تا یک هفته بدون سر خود زندگی کند!
سوسک ها می توانند تا ۳ مایل در ساعت حرکت کنند.

سوسک ها میلیون ها سال است که در برخی از سازگارترین آفات روی زمین تکامل یافته اند. تقریباً ۴۰۰۰ گونه زنده سوسک در جهان وجود دارد. حدود ۷۰ از این گونه ها در ایالات متحده یافت می شوند.

سوسک ها معمولاً در ساختمان ها و خانه ها یافت می شوند زیرا محیط های گرم و نزدیک به غذا و آب را ترجیح می دهند. متأسفانه سوسک ها می توانند باعث ایجاد حساسیت شوند و باعث حمله آسم بخصوص در کودکان شوند. آنها همچنین می توانند تقریبا ۳۳ نوع مختلف باکتری را گسترش دهند.

بهترین و قوی‌ترین سم برای سوسک را از کجا تهیه کنیم؟

آنچه لازم است در مورد سوسک‌ها بدانید
سوسک‌ها با انتقال میکروب‌ها از طریق شاخک، بال و پرزهای بدن خود باعث به وجود آمدن بسیاری از بیماری‌ها می‌شوند. سوسک‌ها پس از وارد شدن به یک محل شروع به تخم ریزی می‌کنند. تخم سوسک‌ها به تعداد 16 تا 48 عدد است. این تخم‌ها درون پوششی قهوه‌ای رنگ و لوبیا مانند هستند. محل تخم‌ریزی سوسک‌ها نقاط تاریک و دور از چشم در زیر میز، وسایل چوبی و لای درزهاست.
از زمان تخم ریزی تا در آمدن سوسک‌ها سی تا پنجاه روز زمان لازم است. در این مدت کپسول‌ها به مرور بزرگ می‌شوند و پس از مدتی سوسک‌های سفید رنگ کوچک که بدون بال هستند از آن خارج می‌شوند. به سوسک‌های منازل «سوسری» گفته می‌شود.

بهترین روش مباره با سوسک سمپاشی

استفاده از سموم شیمیایی مناسب در کلیه راه آبها منهل ها و فاضلاب رو هابهترین و قوی‌ترین سم برای سوسک را از کجا تهیه کنیم؟
به علت مشترک بودن رایزرهای ساختمان برای جواب دهی کامل باید از بالا تا پایین از پشت بام تا پارکینگ و تمامی واحدهای یک ساختمان به طور همزمان و هماهنگ اقدام به سمپاشی نمایند و به مدت ۸ الی ۱۰ ساعت آب مصرف نگرد.

سوسک های فاضلابی که محل چاه برای آنها امن ترین جاست از آفات مهم هستند زیرا انها از کثافات ، غذاهای فاسد، پارچه ها و چسب کتاب تغذیه میکنند و این غذا ها را دوست داند آنها را به غذاهای سالم ترجیح میدهند. آنها قسمتی  از غذای کاملا هضم نشده خود را استفراغ میکنند و به دفع مدفوع روی غذا عادت دارند. همچنین این حشرات از دهان و غددی که منافذ آن در پوست باز میشوند ماده نامطلوبی ( فرمون های مسیر یابی و ردیابی) ترشح میکنند که در مسیر رفت و آمد و منابع غذایی ایشان بوی ماندگار ناخوشایندی ایجاد میکند آنها بوسیله این فرمون های نشانه گذاری و مسیریابی و با این کار در حقیقت محل عبور و مرور و محل غذا و پناهگاه و همچنین محل کلونی های سوسک ها را نشانه گذای میکنند که خیلی راحت مسیریابی کنند.

گرما و شبکه جمع آوری فاضلاب شهری دو عامل تکثیر و پراکنش سوسک درشت در منازل و ادارات هستند. سوسک فاضلاب یا سوسک حمام با سوسک درشت اسامی متعارف سوسری آمریکایی می باشند. طبق نظر srini kambhampati استاد معروف زیست شناسی دانشگاه تگزاس از بین بردن سوسک فاضلاب یعنی بر هم زدن چرخه نیتروژن در خاک و ضربه جبران ناپذیر به سلامت جنگل‌ها و جانداران کره زمین. اما جای نگرانی نیست با وجود سمپاشی گسترده که فاضلاب ها انجام می‌شود این سوسک ها منقرض نمی‌شوند زیرا این سوسک ها حتی در مقابل سلاح هسته‌ای مقاوم هستند با توجه به اینکه سوسک فاضلاب از کثیف ترین حشرات می باشد و سبب انتقال بیماری های بی شماری به انسان می شود بنابراین پایش به محیط زندگی و کار ما باز می شود سموم مصرفی جهت سمپاشی فاضلاب ها باید توسط افراد متخصص سموم و زیست شناسی و شرکت های دارای مجوز تایید شود. زیرا مصرف سموم فسفره علاوه بر ایجاد مقاومت در حشرات با راه یافتن به منابع آب های زیرزمینی سبب آلوده شدن این منابع شده و طی چرخه آب در کره زمین بعد از گذشت سالها دوباره به روی زمین بازگشته و آب شرب و کشاورزی نسل های آینده را تشکیل می دهد که سبب ایجاد بیماری‌های خطرناک می‌گردد.

جلوگیری از بازگشت دوباره سوسک ها

پس از رفع کامل این مشکلات، برای جلوگیری از بازگشت مجدد سوسک ها باید از روش های زیر استفاده کنید:

  1. پر کردن منافذ و سوراخ های خانه؛ از بین بردن ترک های ساختمان
  2. استفاده از تله های چسبی در محل رفت و آمد سوسک ها
  3. استفاده از چسب های سوسک برای نابودی سوسک ها
  4. استفاده از سوسک کش های شیمیایی برای فراری دادن این جانوران

تولید مثل سوسک ها

عادات تولید مثلی سوسک، تقریباً در تمام گونه ها یکسان است. بنابراین، اگر می خواهید تولید مثل و تخمگذاری سوسک ها را متوقف کنید، در این مقاله، نکات مورد نیاز شما بیان شده است.

۱. سوسک ها به طور کلی مناطق گرم، مرطوب و تاریک را ترجیح می دهند. مناطقی که در خانه های شما باعث جذب سوسک می شود عبارتند از:

  • زیرزمین
  • زیر سینک ظرفشویی
  • داخل و زیر کابینت ها
  • هرجایی که لوله ها نشتی داشته باشند

۲. سوسک ها معمولاً در خارج از خانه، در مناطقی که بتوانند نیازهای غذایی خود را برطرف کنند، تولید مثل می کنند. مانند سطل های زباله، کانال های فاضلاب و جاهایی که دارای تعداد زیادی کاغذ و جعبه و پلاستیک باشد. بنابراین، اگر می خواهید از تخمگذاری و تولید مثل سوسک ها در محل زندگی خود جلوگیری کنید، کلید کار، “نظافت” است. اطمینان حاصل کنید که در اطراف شما تعداد انبوهی کاغذ یا جعبه وجود نداشته باشد.

<<< نظافت و تمیز کردن خانه، کلید اصلی در کاهش تعداد سوسک ها می باشد >>>

۳. برخی سوسک ها نیز، مانند موریانه ها به چوب علاقه زیادی دارند.
از آنجایی که چوب ها مرطوب و مساعد هستند، سوسک هایی که در جستجوی مکان مناسبی برای تولید مثل می باشند، جذب این چوب ها می شوند.

۴. سوسک ها به صورت گروهی در اطراف حرکت می کنند.
آن ها به گروه های کوچک یکسان تقسیم می شوند تا بتوانند در محوطه دلخواهشان جای بگیرند. با این حال، اگر فضا، به اندازه کافی بزرگ باشد، همه با هم در آن جا زندگی می کنند.

استفاده از بی‌ضررترین نوع سم برای از بین بردن سوسک‌هایی که گاه‌وبی‌گاه سروکله‌شان در کابینت پیدا می‌شود از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد است.

بهترین نوع سم برای سوسک های کابینت کدام است؟

استفاده از بی‌ضررترین نوع سم برای از بین بردن سوسک‌هایی که گاه‌وبی‌گاه سروکله‌شان در کابینت پیدا می‌شود از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد است.

کابینت‌ها محل نگهداری ظروف و مواد غذایی هستند و حضور سوسک‌ها در آن به منزله‌ی به خطر افتادن سلامت است. از این رو لازم است نوعی از سم برای سوسک کابینت استفاده شود که اولاً برای دفع این جانور موذی اثربخش باشد و ثانیاً زیانی را متوجه سلامت انسان و حیوانات خانگی نکند.

بهترین و قوی‌ترین سم برای سوسک را از کجا تهیه کنیم؟

بهترین سم برای سوسک فاضلاب کدام است؟

یکی از ترسناک‌ترین صحنه‌ها برای هر یک از ما این است که موقع عبور از کنار یکی از ورودی‌های فاضلاب، با عبور و مرور تعداد زیادی سوسک فاضلاب مواجه شویم.

واقعیت این است که به علت پیچیدگی خصوصیت‌ها و رفتار جمعی سوسک فاضلاب، پیشگیری از حضور آن‌ها در محل زندگی‌مان کار ساده‌ای نیست. از این رو بهتر است در کنار توجه به اقدامات پیشگیرانه‌ای که پیش‌تر به آن پرداختیم، از سم سوسک‌کش مناسب نیز جهت نابود کردن سوسک فاضلاب استفاده کنیم.

سم نبرد : عالی‌ ترین سم برای سوسک فاضلاب

بهترین و قوی‌ترین سم برای سوسک را از کجا تهیه کنیم؟

مایع سوسک کش نبرد
از این محصول برای نابودی سوسک، پشه، مگس، کک، مورچه و هزار پا استفاده می شود. مایع حشره کش نبرد را در داخل راه آب های پشت بام، داخل سینک ظرفشویی، فاضلاب حمام و دستشویی بریزید. دور از دسترس کودکان و در جای مطمئن نگهداری شود. از آلوده شدن چشم و پوست بدن اجتناب گردد. روی مواد غذای و ظروف پاشیده نشود. این محصول تا شیش ماه تاثیر گذاری داره و میتوانید این سم را برای سوسک های ریز آشپزخانه و سوسک های فاظلاب و سوسک های کابینت استفاده کنید .این سم سوسک کش بسیار قوی و فوق العاده اثر گذار میباشد که در مدت زمان کوتاهی میتوانید شاهد ریشه کن شدن سوسک های سیاه،بالدار و سوسک های فاضلاب که به وفور در اماکن مسکونی یافت میشوند باشید

………..

بهترین و قوی‌ترین سم برای سوسک را از کجا تهیه کنیم؟

اسپری حشره کش نبرد

بدون بو با فرمول پیشرفته جهت از بین بردن کلیه حشرات از جمله پشه ، مگس ، شپش و …بدون ایجاد عارضه

با قدرت و اثر فوری.تاثیر طولانی.فرمول پیشرفته

توجه: قبل از استفاده بطری را به خوبی تکان دهید.

 

سخن پایانی

انتخاب یک روش مناسب برای پیشگیری از هجوم انواع سوسک به محل زندگی، اولویت بالاتری نسبت به انتخاب سم برای سوسک دارد.

اما بسیاری از اوقات، به دلایل مختلف کار از کار می‌گذرد و لازم است با انتخاب نوع مناسب سم سوسک‌کش و انجام عمل سمپاشی به صورت اصولی از شر این جانوران موذی خلاص شد.

در این صفحه، تلاش کردیم شما را با انواع روش‌های پیشگیری از هجوم سوسک‌ها و نیز مقابله با آن‌ها آشنا کنیم. خوشحالیم که تا پایان با ما همراه بودید.

منوی اصلی