چگونه از شر حشرات و جانوران مزاحم خلاص شویم؟

چگونه از شر حشرات و جانوران مزاحم خلاص شویم؟

راهکار های دور کردن و از بین بردن حشرات

خوردن ویتامین ب موثر برای دفع حشرات بخصوص پشه

چگونه از شر حشرات و جانوران مزاحم خلاص شویم؟

از یکی از خواص ویتامین ب میتوان به دفع حشرات موذی مثل پشه اشاره کرد ، شما میتوانید شربت ها یا قرص ها دارای ویتامین ب را مصرف کرده و یا از مواد غذایی مثل بادمجان ، تخمه آفتابگردان ، پیاز ، بروکلی ، لوبیا سبز ، کدو حلوایی ، اسفناج و.. استفاده کنید. درصروت کافی بودن ویتامین ب مخصوصا ب ۱ دیگر پشه ها سمت شما نخواهند آمد.

کشیدن سیگار | مضر اما نه همیشه

پشه ها افرادی که سیگاری هستند کمتر از کسانی که سیگاری نیستند میگزند. سیگار ضرر های فراوانی دارد اما یکی از معدود فواید آن دور کردن پشه های مزاحم است.

نعناع و اکالیپتوس موثر برای دفع عنکبوت ها

بیشتر آفت ها از بوی تند سبزی های مثل نعناع ، جعفری و اکالیپتوس و از دارچین متنفرند. اما برای عنکبوت ها نعناع و اکالیپتوس دشمن های خونی هستند ، اگر اسپری نعناع و اکالیپتوس را اطراف خانه خود بزنید دیگر عنکبوت ها طرف خانه شما نمی آیند.

دفع کننده های الکترونیکی حشرات

دفع کننده های الکترونیکی حشرات یکی از بهترین جایگزین های سموم هستند ، این دفع کننده ها نویز های فروصوت و فراصوت ارسال میکنند و موش ، سوسک ، مارمولک و… را دفع میکنند. برای اثرگذاری بهتر باید چند عدد از این دفع کننده هارا در جاهای مختلف خانه به صورت مستقیم به برق بزنید.

نفتالن (نفتالن) یا نگزالت | دور کننده ی بیدها

اگر لباس هایی که داخل انباری گذاشته اید سوراخ سوراخ میشود شما در انباری خود بید دارید و اگر در خود خانه ی شما این اتفاق افتاد بهتر است که لباس ها و محل را حتما ضدعفونی کنید اما اگر میخواهید پیشگیری کنید بسته های نفتالن یا نگزالت بید ها را از خانه شما دور میکنند.

اسپری های ضد حشره مخصوص بدن

چگونه از شر حشرات و جانوران مزاحم خلاص شویم؟

این اسپری ها به درد کمپینگ و مسافرت ها میخورد که به بدن خود اسپری میکنید تا حشرات موذی شما را نگزند.

به شما پیشنهاد میشود:

نصب توری برروی در و پنجره

نصب کردن توری میتواند بسیاری از حشرات را از محل زندگی شما دفع کند ، همچنین مانع آمدن هوای خنک به شما نمیشود.

روشن کردن آتش برای دور کردن زنبورها

اگر در نزدیکی خانه ی شما زنبور ها کندو درست کردند بهترین راه روشن کردن آتش و هدایت دود آن به سمت کندوست.

انواع تله ها | برای زنبور ، موش و..

انواع تله ها را میتوانید در نزدیکی خانه خود قرار دهید تله هایی مثل چسب موش و کندوی تقلبی برای گرفتار کردن زنبورها تا به خانه شما نزدیک نشوند.

دفع کردن حشرات با سرکه سیب

شما میتوانید با حرارت دادن سرکه یا اسپری کردن آن در محیط خانه حشرات را از خانه فراری بدهید همچنین مگس ها دور سرکه جمع شده و به دام میفتند.

دود کردن اسپند فراری دهنده باکتری ها ، ویروس ها و حشرات

اسپند یکی از موادی است که برای دفع حشرات بسیار مناسب است و میتوانید مرتب آن را دود کنید.

کشتن حشرات و سوسک ها با ماالشعیر

قوطی ها و کن های فلزی یا کاسه های کم عمق را روی زمین نزدیک خانه گذاشته سپس مقداری ماالشعیر داخل این تله ها بریزید ، سپس مقداری الکل طبی یا صنعتی داخل آن بریزید و منتظر بمانید تا مهمان های ناخوانده از آن خورده یا درون آن بیفتند تا مسموم شده یا خفه شوند.

(اگه هیچکدوم از اینا جوابگو نبود بهترین راه استفاده از حشره کش برقی و چسبی  است)

چگونه از شر حشرات و جانوران مزاحم خلاص شویم؟

بهترین چسب مگس و پشه از کجا بخرم؟
بهترین مارک چسب حشره کش(صاعقه)

تفاوت این چسب با سایز چسب های مشابه در نوع چسب بکار رفته در این ورق چسب است که این نوع چسب در معرض نور ماورا بنفش  اسیب پذیر نیست.

روش استفاده: ورق کاغذی روی چسب را جدا کرده و بدون زدن دست به ورقه چسب ان را در داخل حشره کش به صورت افقی نصب کنید.


بهترین چسب مگس و پشه ممکن است بسته به مورد استفاده و نیازهای شما متفاوت باشد. در ادامه برخی از این برندهای عبارت اند از:صاعقه و برندهای متفرقه.

حشره کش برقی چسبدار صاعقه مدل SAG220

حشره کش های چسبی مانند حشره کش برقی چسبدار صاعقه مدل SAG220 نوعی از حشره کش های برقی هستند که بسیار بی خطرتر از حشره کش های برقی جرقه زن هستند.

این مدل های بدلیل بی صدا بودن و بی خطر بودنشان بهترین انتخاب برای اتاق خواب فرزندانتان و یا خودتان و همچنین انبار ها و موتورخانه ها و آزمایشگاه ها، کارخانه ها، شرکت های داروسازی و داروخانه ها و بیمارستان ها هستند.

نحوه کار به این صورت است که بدنه داخلی محصول با یک چسب مخصوص پوشیده می شود که باید 6 ماه یکبار تعویض شود. حشره پس از نزدیک شدن به محصول برای استراحت روی بدنه داخلی محصول درکنار لامپ های uv مینشیند.

چگونه از شر حشرات و جانوران مزاحم خلاص شویم؟

پس از نشستن، حشره به بدنه چسبیده و همانجا تلف میشود.

حشره کش برقی چسبدار صاعقه مدل SAG220 برای انبار های نگهداری غلات و علوفه نیز مناسب است و بدون هرگونه جرقه و یا جریان الکتریکی به کار خود میپردازد.

شما میتوانید حشره کش برقی چسبدار صاعقه مدل SAG220 را با خیال راحت در موتورخانه ها و یا هرمکان دیگری که احتمال نشتی گاز وجود دارد قرار دهید و بدون استرس به کارهای روزمره خودتان برسید.

چگونه از شر حشرات و جانوران مزاحم خلاص شویم؟

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تعویض چسب داخلی محصول بسیار آسان است و مشکلی در هنگام تعویض برای شما ایجاد نمیکند. فقط بدلیل وجود لاشه حشرات حتما از دستکش استفاده کنید.

در کل مکان های زیادی مانند بیمارستان ها و بخش های داخلی، غذاخوری ها، اتاق های عمل، اتاق خواب کودک، کارخانه های مواد غذایی و دارویی نباید از حشره کش های برقی بعلت رها شدن حشره در سینی و یا صدای تولید شده هنگام جرقه استفاده کنند.

چگونه از شر حشرات و جانوران مزاحم خلاص شویم؟

این مکان های باید از حشره کش های چسب دار که باعث چسبیدن حشرات و جدا نشدن آنها میشوند استفاده کرده تا تمام اصول و استاندارد های محل خود را رعایت کرده باشند.

در اروپا هم قوانین سخت گیرانه ای در رابطه با این موضوع وضع شده که در همچین مکان هایی نباید از شوک الکتریک و یا high voltage استفاده کرد.

با استفاده از این حشره کش های چسبی حشرات دیگر قادر به پرواز نیستند و هر چه بیشتر تلاش کنند بیشتر گرفتار میشوند و پس از مدتی از پا در می‌آیند.

چگونه از شر حشرات و جانوران مزاحم خلاص شویم؟

البته گفتنی است که این قوانین سختگیرانه و عدم استفاده از حشره کش جرقه زن فقط برای مواردی خاص مانند کارخانجات شیرخشک و غذای کودک و کارخانجات مشابه که نیاز به لیسانس های خاص دارند هست.

صفحات چسبناک این حشره کش ها نیز باید هر 5 تا 6 ماه یکبار و یا زودتر (درصورت زیاد بودن مقدار حشرات) تعویض گردند. اگر حشره کش برقی چسبدار صاعقه مدل SAG220 را در ورودی منزل نصب کنید تراکم حشره در خانه و یا محل کار کمتر شده و چسب دستگاه دیرتر نیاز به تعویض دارد.

در مدل های چسبی یا حشره کش های الکتروچسبی مشکل پرتاب شدن حشرات از شدت ضربه و یا آلودگی صوتی حشره کش گرفته شده و بجز تعویض صفحه چسبان هیچگونه مشکلی نسبت به حشره کش های دیگر ندارد.

چگونه از شر حشرات و جانوران مزاحم خلاص شویم؟

برای خرید از ابرار الکتریک (یکی از باتجربه ترین فروشگاه ه در زمینه لوازم برقی و انواع حشره کش های برقی) شما میتوانید از طریق سایت و یا بصورت تلفنی سفارشات خود را ثبت کنید.

امیدواریم بتوانیم همیشه در راه خدمت رسانی به شما عزیزان و فراهم نموندن کمترین قیمت هر محصول موفق بوده باشیم.

شما برای خرید تمامی محصولات و حشره کش های موجود مانند مدل های برقی خانگی، اداری و صنعتی و همچنین حشره کش های چسبی و دورکننده های صوتی حشرات و حیوانات موذی با برند ها و ضمانت های مختلف و معتبر می‌توانید به صفحه فروشگاه ما مراجعه کنید.

منوی اصلی