مزایا بخور سرد؟

مزایا بخور سرد؟

مزایای بخور سرد بیشتر از بخور گرم است و بخورهای سرد معمولا محبوبترند. در این مقاله به برخی از مزایای اصلی دستگاه های بخور سرد اشاره کرده ایم.

راحتی

یکی از دلایل اصلی شما برای خرید بخور، راحتی و آرامش خیال است. با خرید دستگاه بخور سرد، این اطمینان را پیدا می کنید که بدون مشکل رطوبت مورد نیاز خود را تامین کرده اید. از طرفی افزایش رطوبت به بهبود تنفس نیز کمک می کند، سینوس های خشک را درمان می کند و مانع از انتقال ویروس ها می شود. علاوه براین دستگاه بخور سرد می تواند مانع از خر و پف شما شود و شما و اطرافیانتان خواب بهتری داشته باشید.

ایمنی

با وجود این که دستگاه بخور گرم به دلیل حرارتی که دارد برای کودکان، سالمندان و حیوانات خانگی خطرناک است در مقابل دستگاه بخور سرد بسیار ایمن است و به بهترین شکل رطوبت مورد نیازتان را فراهم می سازد بدون این که خطر سوختن را به همراه داشته باشد.

هزینه

با توجه به این که دستگاه بخور گرم برای تولید بخار از حرارت استفاده می کند، مصرف برق بالایی نسبت به بخور سرد نیز دارد. از طرفی زمان تبدیل بخار در بخورهای سرد بسیار کم تر است. بنابراین چه از نظر مالی و چه از نظر زمانی بخور سرد مناسب تر است.

منطقه تحت پوشش

برای اتاق های کوچک بخورهای گرم نیز می توانند کافی باشند اما برای قسمت های بزرگتر نیاز به بخور سرد دارید زیرا منطقه تحت پوشش در بخور سرد بسیار بیشتر از بخور گرم است.

نتیجه

برای اکثر افرادی که به دنبال بهبود سلامتی و راحتی هستند، استفاد از بخور سرد را توصیه می کنیم.

منوی اصلی